Leteratura

Union Ladins Fodom

Tosat da nnier

La publicazion la coia auna 240 ricordi de vita a ciaval dei agn 1940 – ’60 metùs auna da Sergio Masarei. La ven davò la pruma edizion, che tolëva ite i agn dal 1940 al 1950. Na mente tres viva chëla de Masarei, che registráva e tigniva da cont de dut chël che ie suzedëva dintourn per pò l elaboré nte sćione, poejie o proje. Agn, chi cánche l eva tosat, che a vedù la vita da bacán se mudé pián pián e jì a morì per l avént del turism e de na sozieté plù “moderna”. Ma i ricordi i resta e i ensegna a le generazion che ven davò che no dut chël da nviade l é da smazé, coche son usei a fé aldindacuoi.

La pubblicazione raccoglie 240 ricordi di vita a cavallo degli anni 1940 - '60, raccolti da Sergio Masarei. Si tratta della contiinuazione della prima edizione che comprendeva il decennio dal 1940 al 1950. Una mente sempre viva quella di Masarei, che registrava e conservava fatti e accadimenti per poi elaborarli in brevi farse, poesie e prose. Anni, quelli nei quali lui era bambino, che hanno visto mutare lentamente andare a morire la vita contadina con l'avvento del turismo e di una società più "moderna". Ma i ricordi restano e insegnano alle generazioni future che non tutto quanto sa di passato è da gettare, come siamo abituati nel nostro tempo.

“Tosat da nnier” 2005

Priesc
Cumpra le liber
Union Ladins Fodom
Union dei Ladins da Fodom
Cesa de la Cultura Fodoma
Via Pieve 78
32020 Livinallongo, Belluno
C.F. 80007360250
Union Generela di Ladins dla DolomitesUniun Ladins Val BadiaUnion di Ladins de GherdëinaUnion di Ladins de FasciaUnion de i Ladis de Anpezo
© Union Ladins Fodom
produced byQBUS srl